vineri

Tort egiptean


inspirat de pe blogul lui Amalia doar ca i-am facut eu cateva modificari mici.
Multumesc mult Amalia....este un tort extraordinar de bun!!

 photo Thumb.gif

 

 
Tortul l-am facut din 2 blaturi,defapt am facut un blat mare din:5 albusuri de ou,5 linguri cu zahar,4 linguri cu faina,90-100 gr. nuci pisate bine(modul de prep.este identic cu al Amaliei),dupa ce am copt acest blat mare l-am taiat pe jumate si asa am obtinut 2 blaturi.
 




Dupa ce l-am umplut si imbracat cu cele 2 creme i-am facut finisarea integrala(pt. aspect placut) cu acea placuta zimtzata din imaginea de jos.

 
Aici avem zaharul caramelizat,dupa ce sa intarit i-am pus deasupra o punga(pt. a nu sari 'cioburi'pe jos)si l-am pisat cu pisalogul(se poate pisa si cu fundul unei cani in loc de pisalog)

0 Comments:

 
©  free template by Blogspot tutorial