sâmbătă

Onigiri

Orez fiert intins pe o folie de ceolofan


In mijloc am pus peste fript(somon),dezosat si faramitat


Am presarat sare

I-am dat forma triunghiulara cu podul palmelor (sau forma rotunda...cum puteti)

Nori


L-am invelit cu nori

ONIGIRI

Photobucket



Onigiri se face atat cu peste cat si cu alte prod. alimentare (umeboshi,icre de manciuria-ikura,tuna cu mayoneza,salam prajit,furikake,etc...
___________________________________________

Onigiri cu furikake de ou (tamago furikake)...Photobucket

Am pregatit o bila din orez



si am tavalit-o prin furikake


OBENTO

4 Comments:

Marcela S. said...

F. interesant! Felicitari.

Magalena jp. said...

Multumesc mult Marcela (*=*)

Ana said...

multumesc pentru reteta si explicatiile detaliate. Doamne ajuta! :*

Magalena jp. said...

Ana ma bucur ca ti-au fost de folos,Doamne ajuta !

 
©  free template by Blogspot tutorial