vineri

Omleta cu orez (omu rice)



Kantan omu rice no tsukurikata!!





Este o reteta simpla si f.f usor de facut,pilaful pt. omleta l-am fiert la masina de fiert orez,a iesit foarte bun...

Ingred:4 pers.
-3 cesti cu orez(3 go)
-apa
-10 carnaciori taiati felii
-1 ceapa tocata
-7 linguri de kechup
-sare & piper dupa gust
-putin ulei pt. prajit
-6 oua (cate 3 pt. 2 omlete)
-6 linguri de lapte(cate 3 ling.pt. 3 oua)

1.Am calit ceapa si carnaciorii in ulei,apoi am adaugat kechup-ul,sare,piper si le-am mai calit cam 1-2 min.


2.Am spalat orezul ,l-am pus in masina (de fiert orez)si i-am adaugat nr.1 si apoi apa (apa pana la linia 4),le-am amestecat un pic ,am apasat pe buton si s-au fiert singure (*=*)




Si gata pilaful...oishii so!!


MDP Omleta (pt. 2 portii)

Am batut 3 oua cu 3 linguri de lapte,sare & piper si le-am prajit in putin ulei ,amestecand din cand in cand.Dupa ce s-au prajit le-am taiat(cu paleta) in 4 bucati(ca pe pizza)


Primele 2 buc. le-am asezat pe o portie de pilaf, iar urmetoarele 2 buc.le-am asezat pe cea dea doua portie de pilaf.



Am turnat putin kechup deasupra si gata omu rice-ul...

3 Comments:

MONONOKE KITCHEN said...

Imi place omuraisu la nebunie!
Carnaciori n-am pus pana acum,
dar e o idee foarte buna!

Blueeyes said...

Buna Soro!Arata bine omuraisu tau....eu nu am facut nici-odata orezul in masina asa....foarte interesant si inventiv.O zi buna si spor la munca!

Magalena jp. said...

Blueeyes ma bucur ca-ti este interesanta ideea mea (pilaf la masina),mi-a venit ideea de cand m-am angajat ca nu prea mai am timp de stat prea multe ore in bucatarie,de acum in colo am sa fac toate pilafurile la masina,pun ingredientele in masina inainte de a pleca la munca apas butonasul si cand ma intorc de la munca gasesc pilaful gata facut (*@~)...
Mononoke am pus carnaciori pt. ca nu aveam nici un fel de carne in frigider si am zis sa incerc cu carnaciori, a iesit f.f. bun (*=*)...mata tsukuru yo!

 
©  free template by Blogspot tutorial