vineri

Un altfel de toba ( fara burta)

Photobucket

-2 adidasi de porc (jp.Tonsoku)
-2 urechi de porc
-200gr.inima de porc
-200 gr.limba de porc
-700 gr carne de porc macra
-500 ml. supa (supa din care am fiert carnea )
-1 frunza de dafin
-sare
-piper
-8 foi de gelatina (imuiata in apa )

Am fiert carne,ciolanul,urechile,frunza de dafin,sarea si piperul in oala minune timp de 1 ora ,apoi am scurs carnea si am oprit cele 500 ml de supa,am strecurat supa am pus-o intr-o olicica si am dat-o la fiert 2-3 clocote,apoi am stins focul si i-am adaugat foile de gelatina amestecand f.f bine pana se dizolva toata gelatina,apoi am strecurat-o iar.
Carnea si ciolanul(dezosat)le-am taiat buc. potrivite si le-am pus in tava de chec(tava imbracata in interior cu folie de ceolofan),apoi am turnat supa peste bucatile de carne si le-am dat la racit (temp. camerei),dupa ce sa racit le-am bagat la frigider pana a doua zi.

 
©  free template by Blogspot tutorial