vineri

Blaturi

Photobucket

Photobucket

1.Blat pt.tava 15cm si forma de chec
-3 oua
-90 gr faina
-90 gr. zahar
-1 lingura ulei
-putina esenta


2.Blat pt. tava 18cm
-4 oua
-110gr faina
-110 gr zahar
-2 linguri cu ulei
-putina esenta

3. Blat pt. tava 20cm
-5 oua
-130 gr. faina
-130 gr. zahar
-3 linguri cu ulei
-putina esnta

4.Blat pt. tava 22cm
-6 oua
-150gr faina
-150 gr zahar
-4 linguri cu ulei
-putina esenta


5.Blat mare pt.tava patrata (acesta este blatul din poza de sus) (25cm lungime - 20cm latime - 5cm adancime)
-7 oua
-170gr faina
-170 gr zahar
-5 linguri cu ulei
-putina esenta

MDP
Se mixeaza ouale cu zaharul f.f. bine pana se fac ca o crema de culoarea untului,


apoi se adauga faina in ploaie putin cate putin amestecand usor cu o lingura de lemn sau cu telul,


dupa ce sa incorporat faina bine adaugam uleiul si esenta,


amestecam putin si apoi punem compozitia in tava (unsa cu ulei, tapetata cu faina si pusa hirtie pergament pe fundul tavii).
Se coace 160℃ 35-40 minute.


*oule trebuie sa fie la temperatura camerei
*dupa coacere scoate-ti imediat blatul din tava si punetil cu fata in jos pe un prosop sau un gratarel pana se raceste
*nu uitati sa tapetati tava cu faina(este foarte important)

Aveti grija ca nu toate cuptoarele au aceiasi putere de coacere,deci tre sa va uitati mai des la blat in timpul coacerii,de ex. cuptorul care l-am avut inainte imi cocea blaturile la 180 insa cuptorul nou care il am acum imi coace blatul la 160 ca la 180 mi-l arde deasupra deci are putere de incalzire mai mare.
Acesta este cuptorul care il am acum,la marime este aproape inca odata cat era cel care il aveam inainte.

Toshiba ER-YE300

0 Comments:

 
©  free template by Blogspot tutorial