sâmbătă

Placinta Kombe



Kombe este un fel de placinta Turceasca si o am de pe blogul lui Gabriela si al Montanei,cu unele modificari facute de mine din cauza produselor care sunt diferite fatza de cele din Romania,plus ca 'cuptorul meu are putere mare de coacere si de aceea am redus cu 2 grade, in loc de 180℃ am copt la 160℃.
Pt. ca nu am avut branza de vaci am facut placinta sub forma de desert cu nuci si miere...a iesit f.f. delicioasa,dar data viitoare am sa o fac si cu branza pt. I love cheese very-very much (*=^).

Ingred. pt. aluat
-350 ml lapte caldut
-100 ml apa calduta
-20 gr. drojdie
-5 linguri cu zahar
-1 lingurita cu sare
-600 gr. faina (400 gr. faina kameria カメリア si 200 gr. faina flower フラワー)

Ingred. pt. umplutura
 300 gr.nuci pisate (din care pastram 3 linguri de nuci pisate pt.presara pe deasupra aluatului inainte de coacere)
 10 linguri cu miere
 100 gr. de margarina topita  amestecata cu 5 linguri de ulei pt. uns foile de placinta

Mod de preparare: (este aproape identic cu al Gabrielei doar ca eu am turnat miere pe suprafata foilor dupa ce le-am uns cu margarina iar nucile pisate le-am presarat pe primele 2 foi)
Deci am pus toate ingredientele pt. aluat in masina de framantat,dupa ce sa terminat de framantat am scos aluatul din masina(nu l-am lasat la dospit) si l-am framantat putin cu mana(cu multa faina...ca se cam lipeste de maini la inceput),apoi am impartit aluatul in 3 buc. egale si am intins 3 foi subtiri de placinta(folositi faina in prealabil ca sa nu se lipeasca foaia de masa),dupa ce am obtinut prima foaie   ungem suprafata foii cu margarina si ulei iar apoi picuram pe ici pe colo 3 linguri de miere si presaram jumatate din cantitatea de nuci pe intreaga suprafata dupa care i suprapunem cea de-a doua foaie  o ungem cu margarina si ulei,picuram pe ici pe colo 3 linguri de miere si presaram pe intreaga suprafata cealalta jumatate de nuci pisate,apoi suprapunem cea de-a treia foaie o ungem cu margarina si ulei i picuram pe ici pe colo restul de miere si o impaturim in modul identic cu cel al  Gabrielei si al Montanei.Dupa ce am pus placinta in tava am taiat-o in 8 buc. si am lasat-o la dospit 25 de minute

 
Dupa ce sa dospit am uns intrega suprafata cu un galbenus de ou (amestecat cu putin lapte) apoi i-am presarat nuca pisata si am dat-o la copt 160℃ circa 30 de minute.

 
Dupa  aceea am lasat-o sa se racesca am pudrat-o cu zahar pudra si cam atat,e o delicatete!!!








0 Comments:

 
©  free template by Blogspot tutorial