duminică

Niku itame cu oyster sauce


Avem nevoie de:
-350 gr muschi de porc taiat buc. mici
-3 lingurite de sos oyster (oyster sauce)
-putin piper
-1 ardei gras rosu taiat fasii subtiri
-2 ardei grasi verzi taiati buc.potrivite
-o jum.de praz taiat feliute subtiri

Oyster sauce



MDP
Prajim carnea in putin ulei la foc potrivit


apoi adaugam piper + oyster sos si le mai prajim putin amestecand continuu


adaugam legumele


le amestecam bine si le prajim la foc puternic 4-5 minute,amestecand continu


Pofta mare! (*=*)

6 Comments:

Ioana said...

Miam miam! Imi place reteta asta!

Mamichan said...

Buna!!Foarte bine arata tot ce faci tu mereu!Bravo si felicitari si Tinei(zilele trecute vazusi ca facuse niste prajiturele tare apetisante insa nu am mai apucat sa dau coment:(
Spor la bucatarie si te astept sa ridici doua premii;)O seara buna!

Magalena jp. said...

Ioana ma bucur ca iti place reteta aceasta (*=*)...este o reteta foarte simpla pt. ca gustul il da doar piperul si acel sos cumpart de-a gata...deci nu n-e da bataie de cap pt. combinarea a mai multor condimente.
Mamichan iti multumesc mult pt. cmplimente si pt. premii,esti o dulce si Emily la fel (*=*)
va pup...

Muza-chan said...

Din pacate eu nu gasesc oyster sauce in Romania. Stii cumva cum se poate prepara?

Magalena jp. said...

Muza imi cer mii de scuze dar nu stiu cum se prepara,insa am sa caut si daca gasesc am postez MDP
te pup dulce (*=*)

Muza-chan said...

Am mai cautat si eu... nu cred ca se poate prepara acasa.
Multumesc si spor la gatit!

 
©  free template by Blogspot tutorial