miercuri

Clatite 'minunate'

Clatite cu gust minunat!!!


________





Clatitele sunt preparate clasic
-2 oua
-4 ling. cu faina
-2 ling. unt topit
-esenta
-lapte cat cuprinde

Crema "Frockensahne"
-200 ml.frisca
-40 gr zahar
-10 ml.esenta de ciresi
-3 foi de gelatina dizolvate bine in 60 ml apa calda,dar inainte de a o dizolva in apa calda o inmuiem 5 minute in apa rece.
Mdp:
Batem bine frisca cu zaharul ,adaugam esenta si gelatina o amestecam si apoi dam crema la frigider pt.30 minute,apoi umplem clatitele.
Am folosit cate 2 clatite (suprapuse)la o rulada,mai intai am uns clatitele cu dulceata de ciresi iar apoi am pus crema,am rulat si le-am taiat buc. potrivite,iar la final le-am pudrat cu zahar pudra.
(clatitele le-am umplut dupa ce s-au racit bine)

 
©  free template by Blogspot tutorial