luni

Prajitura ciocolatoasa



Ingred. pt. tava lunga de 25 cm
-5 oua
-80 gr zahar
-55 gr faina
-40 gr cacao
-50 gr unt
-120 gr ciocolata ( 2 buc.,una black choco si una milk choco)
-esenta de rom
-cateva stafide
(-fulgi de cocos)

Mod prep.
Se bat bine ouale cu zaharul pana se albesc,apoi adaugam in ploaie faina si cacaoa(amestecand usor cu o paleta sau cu telul),dupa care adaugam esenta de rom si ciocolata (topita in cele 50 gr de unt) se amesteca bine,apoi compozitia rezultata se pune in tava(tava unsa cu ulei-tapetata cu faina + asezat foaie pergament pe fundul tavii) si se presara pe deasupra stafidele, apoi se coace la 160℃ 30-35 minute.
Dupa ce sa copt se scoate din forma si se lasa la racit,dupa ce sa racit se taie in buc. potrivite, se unge suprafata cu glazura de cioco(am intins glazura cu o lingurita),iar la final se presara fulgi de cocos.

Glazura de cioco:am incalzit intr-o farfurie (la microunde)3 linguri de nama cream (frisca lichida)apoi am adaugat 1 ciocolata (rupta in buc.) le-am amestecat iar apoi am adaugat 2 linguri cu sirop de cioco (caldut) si cateva picaturi esenta de rom,le-am amestecat bine...si gata glazura!

Pofta mare! Photobucket

 
©  free template by Blogspot tutorial