joi

Leapsa

O floare:trandafir portocaliu
Un anotimp: primavara
O culoare: argintiu
Un animal: porumbel
Un obiect vestimentar: o rochie alba din panza
O piesa de mobilier: lustra
O piesa muzicala: bird song
Un peisaj: un lan cu flori ochiul boului
Un obiect: un medalion antic
Un instrument muzical: mandolina
Un copac: sakura
Un oras: venetia
Persoana publica:-----
O persoana apropiata: mama mea (o femeia foarte puternica,optimista...intodeauna a stiut ce vrea de la viata)
O carte:-----
Un fel de mancare: paine
Un supererou: -----
Un fenomen al naturii: luna
Un automobil: nissan
Un fruct:strugure alb
O parte a corpului: ochi

Leapsa primita de la Julia,o pasez si eu mai departe lui Naoki si Ryuji,April si floricelele ei,yoroshiku!

5 Comments:

Cristina said...

Chiar daca la tine nu se serbeaza Pastele, eu iti doresc totusi sa ai parte de multa liniste si multa lumina in casa si in suflet alaturi de toti cei dragi ai tai.Paste Fericit!

Magalena jp. said...

Hristos a inviat!
multumesc mult Cristina si eu iti doresc Paste fericit!

CristinaK said...

Fie ca Sarbatorile Pascale sa iti aduca lumina in suflet si in casa, bucurii, fericire si numai impliniri! Hristos a Inviat!

Marcela S. said...

Paste fericit tie si familiei!Pupici.

Magalena jp. said...

Adevarat a inviat!
Si eu va doresc voua Paste Fericit ! si spor la gatit !...(*=*)
va multumesc mult

 
©  free template by Blogspot tutorial