luni

Leapsa

Leapsa primita de la MONONOKE si APRIL,trebuie sa spun despre mine 7 lucruri adevarate si 7 lucruri false Photobucket

1.Am diploma level 3 pentru kanji. A
2.Imi place sa fac BBQ-uri in mijlocul naturii (la iarba verde). A
3.Imi place sa merg la masaj. F
4.Urasc baile termale (onsen). F
5.Nu beau bere. F
6.Sunt fumatoare. A
7.Egiptul este tara care imi doresc din suflet sa o vizitez.A
8.In fiecare dimineata ma trezesc orele 7:30~8:00. F
9.Imi respect promisiunile facute. A
10.Nu mananc sushi (carne cruda) F
11.Ascult muzica in fiecare seara inainte de culcare. F
12.Cred in superstitii. A
13.Am un tatuaj pe corp. A
14.Ma imbrac foarte des in fuste. F
Multumesc mult pt. leapsa ,a fost foarte interesant Photobucket

Pasez aceasta leapsa lui Bucataria Gabrielei , Blueeyes & Julia
Yoroshiku !Photobucket

5 Comments:

MONONOKE KITCHEN said...

Uite cum cred eu...
Adevarate: 1, 2, 3, 5, 7, 9, 14;
false: 4, 6, 8, 10, 11, 12, 13!
E bine?
Te pup!

Maria said...

Felicitari pentru retete si pentru celelate informatii deosebite. Astazi le-am citit pe toate. Am pus si o trimtere directa pe blogul meu - sper ca esti de acord.

Adrian Mihalcioiu said...

deci jumatte sunt adevarate !
Am ghicit ?

Magalena jp. said...

Mononoke esti foarte aproape:
adevarat:4 ok - 3 no ok
fals: 4 ok - 3 no ok
wow...scor egal, sugoiii!!
Dar cand tre sa spun rezultatul ?sau nu tre sa-l spun niciodata?! (*=*)
Maria B iti multumesc mult pentru complimente (*=*)...si ma bucur ca ti-a placut acest blog,Arigatou!
Adrian bineinteles ca ai ghicit precum ca jumatate sunt adevarate si jumatate false...omoshiroi ne !dar care dintre ele sunt adevarate si care sunt false?..inca nu ai ghicit (*=*)
Va pup dulce si va multumesc mult !

Magalena jp. said...

Julia am incercat sa comentez pe blogul tau dar nu imi apare casuta pt. comentariu...gomene!
Am sa-ti scriu aici raspunsurile lepsei tale:
Adevarat 4,5,6,9,11,13,14
Fals 1,2,3,7,8,10,12
sper ca am ghicit bine!!!....my friend (*=*),kiss you !

 
©  free template by Blogspot tutorial