vineri

Roluri cu salam & cascaval





Ingred:
-400 gr faina (plus inca 10-20 gr la framantat)
-40 gr unt(topit)
-1 ou
-2 linguri zahar
-6 gr drojdie
-200 ml apa
-sare
(cateva felii de salam si cascaval)

toate aceste ingrediente se framanta la mana sau la masina,apoi se lasa la dospit cam 30-40 min. ,dupa ce sa dospit se mai framanta putin cu ulei pe palme apoi se intinde aluatul si se pune deasupra cateva felii de salam si cateva de cascaval,dupa care se ruleaza si se taie felii potrivite,feliile se pun pe tava tapetata cu foaie pergament se ung cu ou 8galbenus) pe deasupra iar apoi se dau la cuptor 160℃ cam 25 minute.
Pofta buna !

7 Comments:

Ana said...

Buna ziua! as vrea si eu o reteta de turtite de orez ,nu stiu exact cum se numesc,ai asa ceva? multumesc frumos.

Magalena jp. said...

Ana imi pare rau dar nu stiu cum se fac turtitele de orez,gomenasai!

Ana said...

gomensai,asa le zice? si eu intelesesem ceva de genul onigiri :) multam fain

Ana said...

CristinaK mi a lasat la ea pe blog o reteta daca vrei poti sa vezi la cbox,pupici

Magalena jp. said...

Ana ma bucur ca ai gasit reteta la CristinaK (*=*)
Ana "gomenasai" inseamna Iarta-ma(sau imi pare rau)este cuvant in lb. Japoneza,credeam ca stii....imi cer mii de scuze (*=*).
aaaa...de onighiri era vorba?!ok,onighiri stiu sa fac...defapt fac in fiecare dimineata pt. sotul,este un fel de sandwich japonez si este foarte simplu de facut,cand voi avea timp am sa postez si cateva retete de onigiri.
te pup dulce

Ana said...

nu mi ai gresit cu nimica,eu sunt foarte la inceput cu japoneza stiu numa cateva cuvinte si uite chiar putine rau,ma facui de ras :)) abia astept sa pui retete de sandvish din asta trebuie musai sa invat si eu sa fac ,pupici si gomenasai ;)

Magalena jp. said...

Ana asa e la inceput...foarte greu de invatat o limba straina si mai ales ca tu nu locuiesti in Japonia deci nu ai cu cine sa conversezi ...e cu atat mai greu sa l-e memorezi,iti doresc mult succes (ganbatte!-mult succes!)

 
©  free template by Blogspot tutorial