miercuri

Halloween

Happy Halloween!






Am asezat crema pe blat subtire (tava 25 cm),blat facut din 3 oua...gasiti reteta blatului la postarea Blaturi.

Ingred.pt. crema:
-400gr.marshmallow cu gust de mango
-300 ml lapte
-putin colorant portocaliu
-400 gr piure de dovleac (dovleac fiert si facut piure)
-200 gr frisca batuta(indulcita cu 3-4 ling. de zahar)
-putina esenta de vanilie

MDP
Am fiert laptele cu marshmallow si cu colorantul portocaliu pana sa dizolvat bine marshmallow,apoi le-am sa se raceasca.
Dupa ce sa racit le-am amestecat cu piureul de dovleac si apoi cu frisca,i-am adaugat esenta de vanilie si gata crema!
Am pus blatul in tava in care l-am cop(intai am imbracat interiorul tavii cu ceolofan si apoi am pus blatul),iar deasupra i-am turnat toata crema si l-am dat la frigider pt. 4-5 ore,dupa aceea l-am scos din tava, l-am taiat cubulete potrivite si le-am decorat cu ciocolata...(*@*)

2 Comments:

CristinaK said...

Doamne, ce buna trebuie sa fie crema... n-am vazut marshmallow cu mango, dar trebuie sa caut :)... imi place mult mango ;) si combinat cu dovleac... mmm... yammi-yammi

Magalena jp. said...

Cristina ma bucur ca-ti place cum arata prajiturica mea,arigatou !(*=*)...nici eu nu am vazut marshmallow cu gust de mango pana acum de curand,avea chiar mai multe feluri de gusturi,sunt sigura ca vei gasi,Te pup dulce ,si spor la gatit!!

 
©  free template by Blogspot tutorial