miercuri

Torturi "Diplomat"

Photobucket

(mi-a cam tremurat mana la scris...)
Crema
-2 oua
-250 gr zahar
-300 ml lapte
-putina esenta de vanilie
toate aceste ingrediente le-am amestecat bine si apoi le-am pus la fiert cam vreo 4-5 clocote amestecand continuu,apoi am stins focul i-am adaugat 25 gr de gelatina si am amestecat bine pana sa dizolvat toata gelatina dupa care am dat crema la rece.
-500 ml frisca (nama cream)-ananas taiat cubulete(tot ananasul dintr-o cutie)
-15 fructe de zmeura
Dupa ce s-a racit crema am amestecat-o cu cele 500 ml de frisca (frisca batuta cu 3 linguri de zahar ),dupa care am adaugat cuburile de ananas si le-am amestecat bine,apoi am separat crema in 2 cantitati egale si am asezat-o in forma (tava cu fund detasabil) in 4 pasi :
1.prima cantitate de crema
2 asezi fructele de zmeura(pe toata suprafata cremei)
3.cea dea doua cantitate de crema
4.blat (insiropat si uns cu putin gem de capsuni)apoi l-am bagat la frigider pana a doua zi.

Decor
-200 ml frisca (batuta cu putin zahar si esenta de vanilie)
-10 fructe de zmeura
-10 frunze de menta-bombonele in forme de stelute (care le-am asezat pe bradulet)+ un bradulet care l-am facut cu spritul din 2 linguri de frisca colorata verde.


Pas cu pas:

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

Photobucket

Photobucket
___________________________________________

Diplomat pt. ziua de nastere a vecinei
Photobucket

______________________________________

Diplomat pt. ziua de nastere a fetitei mele

Photobucket

 
©  free template by Blogspot tutorial