marți

Prajituri facute de Tina

Ieri s-a pus fetita mea pe gatit Photobucket si a facut cateva prajiturele,reteta o are de la un program culinar tv,si m-a rugat sa-i postez prajiturele pe blog....shoganai ne!!Photobucket

Inged:
-200 gr faina de hot cake
-1 ou
-150/200 ml lapte
Se amesteca bine aceste ingred.apoi se pun in pahare termice sau din hartie speciale pt.coacere,iar deasupra se presara bombonele de ciocolata sau alune...sau ce doriti,se da la copt 1000℃(reji-microunde)pt. 4-5 minute.




5 Comments:

Blueeyes said...

Tina foarte frumos din partea ta sa faci mamei asa bunatatiuri.
Arata foarte bine ,as manca si eu una ,daca mai ai?hahaha...

Anonim said...

Super reteta!Tina ありがとう .Poate asa vor manca si copii mei,chiar azi am sa ii pun sa o faca.

Magalena jp. said...

Va multumesc mult fetelor (*=*)
Raspus dat de Tina
pt.Ana もう ない けど、つくれば ありますから ぜひ たべに きて ください。

pt.Gabi ぜひ つくって ください。

ほめてくれて ありがとう ございました。

(*=*)...

Unknown said...

Mereu m-a fascinat Japonia si multumesc celor care ma pot aduce mai aproape de ea. Mi-am permis sa pun un link "dragonika" pe blogul meu, astfel vor afla si altii despre minunile pe care le faci... Mii de salutari, Paul Gabor - Tarragona, Spania...

Magalena jp. said...

Mii de salutari si din partea mea Paul (*=*)...O zi buna!

 
©  free template by Blogspot tutorial