duminică

Tort cu zmeura

PhotobucketPhotobucket

Am facut blatul l-am taiat pe jumatate si l-am umplut cu crema de zmeura.

Ingred:Crema de zmeura
-100gr zmeura (congelata)
-100 gr zahar
-1 lingura lichior de ciresi (Kirsch liqueur)
-200 ml lapte
-1 lingura cu varf de faina
-60 gr. margarina
-10 gr. gelatina (farina)
-6,7 linguri de frisca batuta cu zahar (cam in jur de 100 gr frisca) pt. crema
(-100 gr frisca pt. imbracarea tortului )

MDP
Faina se amesteca bine cu laptele.
Se pune intr-o craticioara zmeura,zaharul,lichiorul si se topeste la foc mic amestecand continuu,apoi i se adauga laptele(care a fost amestecata cu faina) se fierbe amestecand continu pana ce compozitia se ingroasa apoi se pune gelatina + margarina si se mai fierbe cam 2-3 minute (amestecand continu),iar apoi se stinge focul si se lasa sa s-e raceasca.
Dupa ce sa racit crema se amesteca cu frisca iar crema rezultata se intinde pe blat ,apoi se imbraca tortul cu frisca (vezi foto)iar deasupra se pune cateva floricele din compozitie de glazura :din 3 linguri zeama de lamaie amestecata cu 195 gr zahar pudra,1 lingura zeama de zmeura (sau dulceata de zmeura strecurata), se tine la baie marine pe tot parcursul folosirei,iei cate putin o intinzi cu degetul pe un tocator(fund) si i dai forma de floare cu forme speciale din fier cumparate din comert,si l-e asezi pe tort(floricelele).
Iar in mijloc am asezat o floare mai maricica si deasupra ei am pus zmeura(vezi foto).
Pofta buna!
(Imi cer scuze pt. ca fotografiile sunt atat de mici...nu mai imi merge aparatul foto si am facut poze cu telefonul.)

Photobucket

2 Comments:

Paradis said...

mie imi place tortul acesta.Felicitari,si o duminica placuta

Magalena jp. said...

Multumesc mult Paradis (*=*)
te pup, si-ti doresc o duminica placuta si tie

 
©  free template by Blogspot tutorial