vineri

Rulada de oua cu salam

Photobucket

-4 oua (batute) cu putina sare
-4 felii subtiri de salam
-1,2 frunze de salata
O mica cantitate de oua(un ou jumate) se pune in tigaie(mica) cu putin ulei la foc potrivit ,se amesteca iar deasupra se pun feliile de salam si frunzele de salata,apoi se ruleaza dupa care se mai adauga inca putina cantitate de ou batut(cam 1 ou) se amesteca usor si se ruleaza din nou,apoi se adauga cantitatea de ou ramasa se amesteca usor si se ruleaza iar.
Pofta buna!

Ia placut lui fiica-mea mult de tot aceasta rulada...(*=*) si mi-a zis sa-i fac si maine de ziua ei ca vrea sa l-e dea si colegilor ei sa pape....ureshiiii!!!
Modul de rulare este asemanator cu cel care l-a facut CristinaK pas cu pas "Rulada de ou"

1 Comment:

APRIL said...

Numai bunatati gatesti!Sa vii si la mine ,sa-mi faci si mie ca am udat toata tastatura de pofta !Eu cam slabe sperante...gatesc pe fuga,mananc pe fuga...pupici

 
©  free template by Blogspot tutorial